Let op!

U gebruikt een verouderde browser. De website van Porsche Centrum Twente is niet geoptimaliseerd om in deze browser te werken.

U kunt hierdoor problemen met de website ervaren. Wij raden u aan gebruik te maken van Google Chrome of Firefox om de website te bekijken.

Akkoord

Emile Das houdt het hoofd koel als nieuwe Service Manager

01 oktober 2021

MEET THE TEAM – Emile Das versterkt sinds september de werkplaatsreceptie als Service Manager. “Het voelt alsof ik mijn debuut mag maken in het Nederlands elftal, nadat ik al jaren actief speelde in de eredivisie.” Stressbestendig, berekenend en ervaren. Deze Zwollenaar gaat de werkplaatsplanning voorzien van nog meer structuur. 

 

Observeren & verbeteren

Na jaren bij Pouw en Wensink Automotive maakt Emile de overstap naar Porsche Centrum Twente. Zo hielp hij tijdens de verhuizing van Enter naar Deventer al een weekend mee. “Een fijne binnenkomer omdat ik mijn collega’s al kende toen ik begon.”


Emile gaat ervoor zorgen dat de technici in de werkplaats gestroomlijnd alle orders kunnen afwerken. “Daarbij is een duidelijke structuur van belang. Ik ga me dan ook focussen op het optimaliseren van processen de komende tijd. Zodat klanten nog beter en effectiever geholpen zijn.”

 

Touren

Met een zwager als autojournalist is Emile ook buiten werktijd regelmatig in een Porsche te vinden. Bijkomend voordeel van een uitgebreid netwerk in de autowereld… “We touren geregeld in een Porsche door Nederland of het buitenland, in gezelschap van andere Porsche rijders. Het is een merk voor puristen. Die passie herken je bij alle Porsche rijders.”

 

Rust

Want of het nu om een onderhoudsbeurt, poetsbeurt of reparatie gaat: Emile wil het Porsche-rijders zo makkelijk mogelijk maken. “Bijvoorbeeld door te ontzorgen met de haal en breng service of door een vervangende Porsche in te zetten.” Daarnaast analyseert Emile kritisch de interne communicatie en samenwerking tussen verschillende afdelingen. “Dit team is binnen een aantal jaar enorm gegroeid, dan is groeipijn onoverkomelijk.”

Dus innoveren met een no-nonsense houding? Laat dat maar aan Emile over.  “Mijn ervaring is dat wanneer je rust uitstraalt, je dat ook terugkrijgt van een klant. Aan het einde van de dag wil ik kunnen zeggen: het was een fijne werkdag. Morgen graag weer zo één. Die positieve mindset versterkt eigenlijk alles.”