Let op!

U gebruikt een verouderde browser. De website van Porsche Centrum Twente is niet geoptimaliseerd om in deze browser te werken.

U kunt hierdoor problemen met de website ervaren. Wij raden u aan gebruik te maken van Google Chrome of Firefox om de website te bekijken.

Akkoord

Thinking ahead; Bas Albers

13 april 2018

MEET THE TEAM – Vorige week begonnen bij Porsche Centrum Twente maar zeker niet nieuw bij Porsche; Bas Albers. Na 5 jaar bij Porsche Centrum Leusden in de showroom zorgt hij nu voor versterking in de sales en marketing bij Twente. Daarnaast buigt Bas zich over de strategie; groei, vooruit, innoveren en de kracht behouden. 

Bas: “Op mijn 18de heb ik mijn CV uitgeprint en ben ik op een zaterdag gewoon naar binnen gelopen bij Porsche Centrum Leusden. Of ze nog iemand nodig hadden op de zaterdag. Daar heb ik vijf jaar gewerkt naast mijn studie en ook al samengewerkt met Michel.”  

Geen nieuw gezicht
Bas is geen onbekende bij Porsche Centrum Twente, hij ondersteunde ons eerder al 3 maanden in de showroom. Bas: “Erg leuk om nu weer terug te zijn. Het team is heel hecht, dat is echt de kracht hier. Porsche Centrum Twente groeit hard en ik krijg de kans mee te denken over de strategie. Ik zou het heel leuk vinden om Twente te helpen bij de groei, zonder dat het bedrijf daarin veranderd. Zodat het vriendelijke karakter en de persoonlijke benadering blijft.”

Bas: “Waar ik het meest naar uitkijk? De stap die Porsche gaat maken met elektrisch rijden vind ik heel gaaf. Het brengt nieuwe eisen met zich mee, hoe gaan we daar als dealer mee om? Een mooie uitdaging om Porsche Centrum Twente daarvoor klaar te maken.”


Voorliefde
“Al als klein jongetje zat ik vanaf de achterbank Porsches te kijken. Mijn vader kocht zijn eerste Porsche toen ik 12 jaar was. Hij heeft ook klassiekers gehad, dus de voorliefde voor het merk was er al snel. De auto’s zijn te gek, het eerste jaar dat ik in de showroom werkte was ik echt onder de indruk. Maar het contact met de rijders maakt het zo interessant. Porsche rijders zijn erg divers, hebben wat bereikt en hebben altijd een goed verhaal te vertellen. Dat contact in de showroom blijft mijn drive. Ik vind het belangrijk dat je daar tijd voor maakt.”